Sekcja Toku Studiów

Drukuj Drukuj

pok. 21, tel. 022 55 24 025, 55 20 557, 55 20 468


Czym się zajmujemy:

  • obsługa toku studiów pierwszego, drugiego stopnia i jednolitych studiów magisterskich w drugiej instancji – kwestie regulaminowe: sporządzanie rozstrzygnięć i decyzji administracyjnych w sprawach studenckich w drugiej instancji,
  • informowanie o aktualnych przepisach dotyczących toku studiów,
  • przygotowanie projektów aktów wewnętrznych: uchwały Senatu, zarządzenia Rektora
  • udzielanie informacji oraz koordynowanie spraw związanych z Programem MOST
  • opracowanie sprawozdań dotyczących wyników kształcenie na studiach niestacjonarnych (zaocznych i wieczorowych) na UW
  • współpraca w sprawach związanych z przeprowadzaniem kontroli dokumentacji studenckiej prowadzonej w dziekanatach i sekretariatach instytutów oraz innych jednostkach dydaktycznych UW;
  • opracowywanie sprawozdań dla potrzeb Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), raportów i zestawień związanych z procesem nauczania oraz statystyk dotyczących studentów UW studiów stacjonarnych
  • przygotowywanie wniosków o ustalenie wskaźnika kosztochłonności dla kierunku studiów stacjonarnych
  • prowadzenie prac związanych z wykazem kierunków studiów i specjalności prowadzonych na UW,
  • obsługa systemu POL-on w zakresie nadawanych uprawnień i uruchomienia kierunków studiów,
  • przygotowywanie kalendarza akademickiego
  • opracowywanie projektów i procedowanie wdrożenia umów o odpłatności za usługi edukacyjne
  • przygotowywanie Zarządzenia Rektora w sprawie wysokości opłat za usługi edukacyjne na podstawie wniosków Rad Wydziałów
  • przygotowywanie projektów aktów prawnych związanych z zasadami pobierania opłat za usługi edukacyjne
  • współpraca z Działem Aplikacji Komputerowych w zakresie spraw związanych z tokiem studiów
  • rezerwacja sal dydaktycznych znajdujących się w gestii Biura Spraw Studenckich UW, opracowywanie z początkiem każdego semestru harmonogramu wykorzystania tych sal, koordynacja i pomoc w sprawach związanych z wynajmowaniem sal na konferencje, seminaria, jubileusze, wydziałowe inauguracje roku akademickiego, koła naukowe itp.;
  • przygotowywanie decyzji zwolnień z opłaty za studia dzieci pracowników UW zgodnie z Zarządzeniem Rektora oraz rejestru zwolnień z opłat dzieci pracowników
  • przygotowywanie rejestru zwolnień z opłat za studia studentów UW
  • obsługa administracyjna Komisji Konkursowej Funduszu Innowacji Dydaktycznych (FID);
  • obsługa administracyjna Senackiej Komisji ds. Studentów, Doktorantów i Jakości Kształcenia,
  • sprawy organizacyjne związane z posiedzeniem Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów i Doktorantów ( I instancji) i Odwoławczej Komisji Dyscyplinarnej dla Studentów i Doktorantów (II instancji)
  • koordynowanie, spraw związanych z Państwową Komisją Akredytacyjną (PKA) i Uniwersytecką Komisją Akredytacyjną (UKA);